Nasze realizacje
Zrealizowaliśmy blisko 100 projektów sprzedażowych w Polsce oraz Europie. Może niedługo opiszemy Twój ;)?
Firma IT
CelDotarcie do bardzo wąskiej grupy firm i wytypowanie decydentów zainteresowanych zakupem oprogramowania.
Działania
Przygotowanie bazy kontaktów B2B, przeprowadzenie działań Call Center oraz precyzyjnej ankiety potrzeb Klienta docelowego oraz wysyłka spersonalizowanych folderów informacyjnych. Każdy folder posiadał inną kreację oraz kontent, w zależności od profilu firmy Klienta (spedycja, usługi księgowe, handel).
Efekt
W Projekt wygenerował bazę danych kontaktów do 14000 firm, zainteresowanych zakupem oprogramowania naszego Klienta. Baza danych zawierała m.in. bezpośredni kontakt do decydentów oraz status procesu sprzedaży: T-Lead, prospekt handlowy.
HoReCa
CelPrzygotowanie imiennej bazy danych kontaktów B2B do wysyłki materiałów drukowanych. Walidacja bazy danych pod kątem ograniczenia kosztów wysyłki pocztowej.
Działania
Integracja kilkunastu baz danych w jedną oraz realizacja akcji Call Center, w celu precyzyjnej walidacji bazy danych.
Efekt
Stworzenie bazy 35000 danych kontaktów HoReCa wraz z informacją o osobach decyzyjnych. Podczas walidacji zostały usunięte firmy nieaktywne, prowadzące chwilową działalność wakacyjną oraz w stanie upadłości gospodarczej. Wygenerowano znaczną oszczędność kosztów wysyłki pocztowej oraz druku dla Klienta.
Usługi
CelPrzygotowanie imiennej bazy kontaktów B2B wraz z informacją o potencjale zakupowym energii elektrycznej poszczególnych Klientów.
Działania
Przygotowanie imiennej bazy danych kontaktowych B2B oraz realizacja akcji Call Center wraz z przeprowadzeniem ankiet u Klientów.
Efekt
Nasz Klient oraz jego regionalni przedstawiciele handlowi otrzymali precyzyjne kontakty B2B wraz z informacją o potencjale sprzedaży energii elektrycznej do danych Klientów oraz dalszych działań sprzedażowych Call Center Klienta.
Produkcja
CelWejście na nowe rynki (Włochy, Francja, Niemcy).
Działanie
Przygotowanie bazy danych oraz wysyłka materiałów drukowanych w kilku wersjach językowych. Jako "follow up" wykorzystano telemarketing mający na celu zebranie informacji zwrotnej, jak oferta została przyjęta oraz zebranie adresów e-mail do dalszych kontaktów handlowych.
Efekt
Identyfikacja potencjalnych Klientów firmy na rynkach zagranicznych. Stworzenie bazy danych, która zasiliła CRM klienta.