Druk i lettershop

Dlaczego
warto
wysłać list?

To już potwierdzone. Zapomniany kanał komunikacji z Klientami wraca do łask. Jest to efekt nadpodaży informacji w sieci Internet, TV, radio. Nasi Klienci i my wiemy, że kampanie pocztowe ciągle mają swój urok, ponieważ są urozmaicone w niebanalne kreacje. Wiemy również, że są kraje w Europie, w których wysyłki pocztowe są bardziej skuteczne, niż inne kanały dotarcia do Klientów B2B/B2C.

All in One

Zajmiemy się wszystkim. Do projektu wysyłki materiałów Twojej Firmy otrzymasz od nad bazę danych kontaktów B2B/B2C, kreację materiałów, druk oraz obsługę wysyłki.

All in One +

All in One + akcja Call Center = profesjonalne podejście do sprzedaży. Dzięki All in One + będziesz wiedzieć do kogo z imienia i nazwiska dokładnie trafi Twoja wysyłka, a po samej wysyłce dowiesz się, czy odbiorca jest zainteresowany Twoimi produktami/usługami.

Kreacja/Copy

Czytelna i odpowiednio dobrana komunikacja do Klienta to klucz do sukcesu udanej kampanii pocztowej. Wiemy jak ją przygotować!

Druk

Sam ładny layout i zdjęcia to nie wszystko. Potrzebujemy jeszcze odpowiedniej drukarni, która dokładnie przeniesie na papier zamysł naszego grafika.

Wysyłka pocztowa

Mamy już fajną kreacje i ciekawy kontent. Czas wysłać nasz list a my pomożemy Ci wybrać najlepszego operatora pocztowego w EU.

Obsługa zwrotów

Hmmm... Przyszły jakieś zwroty? Jest to doskonała okazja to rozpoczęcia aktualizacji Twojej bazy kontaktów. Dzięki nam proces obsługi zwrotów zostaje całkowicie zautomatyzowany.

Personalizacja

Personalizujemy nie tylko pole adresowe. Możemy spersonalizować przekaz marketingowy, jak również samą kreację.

Bazy kontaktów

Jeżeli nie masz swojej bazy kontaktów, skorzystaj z naszych baz kontaktów B2B oraz B2C.

"Planujesz kampanię przy użyciu poczty tradycyjnej ?"

Obsłużymy procesy związane z drukiem, personalizacją oraz nadaniem na pocztę.

Jak pracujemy nad projektem

  • Wybór bazy kontaktów

    Czyli jak zidentyfikować precyzyjnie odbiorców

    Do realizacji skutecznego projektu wysyłek, kluczowy jest dobry wybór bazy kontaktów B2B/B2C. Od jakości danych kontaktowych zależą koszty projektu oraz, co najważniejsze, uzyskanie zwrotnej informacji, czy i w jakim zakresie dotarliśmy do Klientów.

  • Kreacja

    Jak przygotować najlepszą komunikację

    Na tym etapie pracujemy najbardziej intensywnie z Klientem. Tworzymy odpowiednią formę komunikacji, przygotowujemy kreację oraz realizujemy część projektu związaną z drukiem.

    kreacja

  • Druk i nadanie na pocztę

    Czyli końcowy etap projektu wysyłki

    Gdy mamy już przygotowaną kreację, rozpoczynamy proces produkcji oraz nadania na pocztę. Niebagatelną rolę odgrywa tutaj kontrola kosztów druku oraz wysyłek pocztowych. My wiemy, jak je optymalizować.